I lay my life down at Your feet
Cause You're the only one I need
I turn to You and You are always there

In troubled times it's You I seek
I put You first that's all I need
I humble all I am all to You

One way
Jesus
You're the only one that I could live for
One Way
Jesus
You're the only one that I could live for

You are always, always there
Every how and everywhere
Your grace abounds so deeply within me

You will never ever change
Yesterday today the same
Forever till forever meets no end

You are the Way the Truth and the Life
We live by faith and not by sight for You
We're living all for You


﹡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


重複 一直重複 不斷重複 再一次地重複

這首 One Way 我最近一直認真地重新過好幾遍

不知道我腦子發生什麼事了 ?!

突然好多好多好多地靈感

我開始去摸索 開始去觸碰

我在猜想這是祂的旨意嗎

其實我也不是很了解這其中原因



雖然說我不是非常懂很多繁瑣的樂理

雖然說我不是那些被祂旨意明確指引的人

雖然說我不是那種對自己很有信心的人

雖然說我不是擁有很好天份的歌誦者

雖然說我不是很會把握住機會的那些人

雖然說有很多很多地雖然



但是我卻很清清楚楚地感受到那所謂的"激盪"

那種和我渴慕的心靈呼應的感覺

我卻也知道我在通往這大道的路上只算是個起點

就算只是那一毫米之長的希望 我也願意踏出那一步

或許在未來的路上我也會不小心走偏的方向

但我知道那也許是祂的旨意 祂讓我我重新走別條路的旨意

等待那一刻的來臨之前 我會好好的學習

慢慢用音符 慢慢用文字 去細心的雕琢祂對我的愛

只為了將來我真正地走找到的正確的出口

就算那出口的方向和我起點的期盼是不同的

我也甘心樂意地去接受 享受現在的過程再是最重要的

祢說是吧 親愛的祢 !!





arrow
arrow
    全站熱搜

    Giyav 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()